Lap tetejére
Hirek Tesztek RSS facebook
IT-Extreme hírportál
Mobil
Sulaki - 2016-07-26

A Magyar Mobiltárca Szövetség edukációs jelleggel, az egyérintéses mobilfizetés népszerűsítése érdekében indította el az „NFC Messages” elnevezésű kampányát. Az ország különböző pontjain – főként szórakozóhelyeken – elhelyezett NFC matricák virtuális üzenőfalként biztosítj&aacute

 

A Magyar Mobiltárca Szövetség edukációs jelleggel, az egyérintéses mobilfizetés népszerűsítése érdekében indította el az „NFC Messages” elnevezésű kampányát. Az ország különböző pontjain – főként szórakozóhelyeken – elhelyezett
NFC
matricák virtuális üzenőfalként biztosítják az üzenetküldés lehetőségét.


 

 

 

 

Az egyérintéses technológia a PayPass kártyák használatának köszönhetően már jól ismert, azonban az
NFC
technológiában rejlő számtalan lehetőség kevésbé elterjedt. Az NFC képes okostelefonnal mobilfizetés, hűség- és kedvezménykupon nyilvántartás, biztonságos beléptetés intézhető, vagy az okos TV és bármilyen okoseszköz közötti kommunikáció is megvalósítható.


 

A Magyar Mobiltárca Szövetség által indított „NFC Messages” kampány célja, hogy az innovációra fogékony fiatalok megismerjék az NFC technológát, megtegyék az első lépést a használatához: tisztában legyenek az okostelefonjuk NFC „képességével”, be is kapcsolják ezt a funkciót és tudják, hogy az NFC nem meríti az okostelefonjukat.

 

Az NFC Messages névre keresztelt, Android okostelefonokra a Google Play Áruházból - díjmentesen letölthető mobilalkalmazásnak köszönhetően a felhasználók le tudják olvasni a kampány során kihelyezett matricákra feltöltött üzeneteket és újakat rakhatnak fel az NFC funkció bekapcsolása után, értékelhetik az üzeneteket, majd a Facebookon meg is oszthatják azokat. A felhasználók térképen nyomon követhetik a matricák helyeit, javaslatokat tehetnek a kedvenceikre.

 

A legelső NFC Messages matricákat az A38 hajón ragasztottuk ki, majd 180 - fiatalok által kedvelt - szórakozóhelynek postán küldtünk matricákat, valamint közel 30 forgalmas közlekedési csomópontban a JCDecaux utasváróira is kikerültek. Az OTT-ONE Nyrt-vel közösen kifejlesztett alkalmazás egy XXI. századi játék, amely rávezeti a fiatalokat az előbb vagy utóbb az egész világon elterjedő mobilfizetés használatára. Kíváncsian várjuk, hogy a felhasználók mire is fogják használni az üzenőfalként vagy modernkori grafitiként működő matricákat. A mobilalkalmazáson és a www.nfcmessages.com weboldalon a helyszínek egy térképen nyomon követhetőek. Nagyon számítunk a résztvevők javaslataira is, de a saját Facebook oldallal rendelkező vállalkozások bármelyike jelentkezhet matricáért, azokat ingyenesen küldjük számukra” -tájékozatott Pataki Gábor, a Magyar Mobiltárca Szövetség főtitkára.