Lap tetejére
Hirek Tesztek RSS facebook
IT-Extreme hírportál
Szerver/Üzlet
Sulaki - 2016-09-08

Az alábbi kategóriákban várjuk még a jelentkezőket:

 

- mobilfejlesztő

- IoT fejlesztő

- UX/UI designer

- marketinges

 

A versenyhez szükséges minden technikai eszközt biztosítunk a csapatoknak.

További információ, jelentkezés, verseny leírása: http://mobilweekend.hu/hu

 

 

IoT fejlesztői verseny

 

Egy mobilalkalmazás manapság önmagában kevés, ha nincs, amit vezéreljen. A jövő technológiai innovációi egyértelműen IoT irányba mutatnak.

 

A Mobil Weekend Budapest 2016-os fejlesztői versenye egy mobilalkalmazás és egy IoT eszköz együttes fejlesztéséből fog állni.

A fejlesztői versenyt egy ötletverseny előzte meg , ahol a beérkezett mobilos IoT ötletek közül a 12 legtöbb szavazatot kapott terv jutott tovább. Ezeket az ötleteket fogják a versenyző csapatok megvalósítani a 3 nap alatt a
szoftver
fejlesztésétől kezdve a
hardver
teljes megépítéséig.

 

Jelentkezz a fejlesztői versenyre, és nyerd meg csapatoddal az 1.000.000 Ft-os befektetést!

 

Hogyan kerülhetsz be egy csapatba?

 

Ha rendelkezel az alábbi kompetenciák valamelyikével (még jobb, ha többel), küldd el nekünk jelentkezésed!

 

-       UI/UX design

-       mobilalkalmazás fejlesztés

-       IoT fejlesztés

-       marketing

 

KATTINTS a jelentkezéshez, de előtte kérünk, hogy olvasd el a versenyszabályzatot!

JELENTKEZÉSI HATÁRIDŐ: 2016. szeptember 5. 

VERSENYSZABÁLYZAT

A verseny nevezési díja: 10.000 Ft

A nevezési díj tartalmazza a fejlesztéshez szükséges kezdő eszközcsomagot, amelynek tartalmáról a résztvevők a verseny előtt kapnak értesítést, Mobil Weekend pólót, napi háromszori étkezést és a versenyzők fejlődését szolgáló workshopokat.

A nevezési díjat nem áll módunkban visszafizetni, amennyiben a versenyző nem jelenik meg a versenyen, megszegi a versenyszabályzatot vagy kizárják.

A verseny célja:

A Mobil Weekend fejlesztői verseny célja, hogy ösztönözze a hazai kreatív megoldások létrejöttét és megvalósulását, fejlessze a jelentkezők készségeit és kapcsolatrendszerét. Továbbá, hogy a mentorok irányításával olyan versenyképes csapatokat állítson fel, amelyek közös erővel új  eszközöket tudnak létrehozni.

A versenyben részt vehet:

A versenyben részt vehet a szervező és értékelő bizottság tagjain és családtagjain kívül minden természetes személy, aki betöltötte 16. életévét, rendelkezik a szükséges kompetenciák (a fent említett 4 szerepkör) valamelyikével, és átesett az előzetes kiválasztáson. Vállalja, hogy végig részt vesz a háromnapos versenyen és az azt megelőző workshopon, betartja a versenyszabályzatot, befizeti a nevezési díjat és elfogadja a verseny feltételeit.

Csapatok kiválasztása:

A jelentkezési űrlapot kitöltők közül a szervezők kiválasztják és csapatokba rendezik a résztvevőket, figyelembe véve a jelentkezéskor leadott preferenciákat. Az összeállt 12 csapat az ötletverseny során kiválasztott 12 ötletet valósítja meg.

Minden csapatban legalább 4 versenyző kap helyet úgy, hogy a csapat rendelkezzen minden szükséges kompetenciával (UX/UI design, marketing, IoT fejlesztés, mobilfejlesztés). Az ötletgazdának lehetősége van csatlakozni a csapathoz és segíteni a fejlesztést. A csapat maximális létszáma 6 fő.

Túljelentkezés esetén a szervezők várólistákat állítanak fel minden kompetenciához, és amennyiben felszabadulnak helyek a versenyzők között, értesítik a soron következőt.

 

Verseny lebonyolítása:

A verseny egy kötelező előzetes workshoppal indul szeptember 12-én, ahol a versenyzők megtudják a csapatbeosztást és a verseny menetrendjét. A workshoptól számítva tíz nap áll a csapatok rendelkezésére, hogy felmérjék, milyen egyedi eszközre van szükségük a fejlesztéshez, és ezt beszerezzék.

A verseny lebonyolításához a szervezők biztosítanak helyszínt,
internet
hozzáférést, alap eszközcsomagot és napi háromszori étkezést. A versenyzőknek kell magukkal hozniuk laptopot és mobiltelefont, vagy egyéb okoseszközt, illetve azokat a további eszközöket, amelyekre szükségük van.

A fejlesztői verseny a Mobil Weekend Budapest 2016 konferenciával párhuzamosan fut a rendezvény helyszínén. A résztvevők mindhárom napon reggel 9-től este 8-ig dolgozhatnak a teremben. A fejlesztői munka mellett workshopokkal és mentorok közreműködésével segítjük a versenyzők munkáját. A három nap vázát a mérföldkövek adják, amiket minden csapatnak teljesítenie kell a megadott időpontig. (A mérföldkövek listáját lásd alább.) A verseny lezárását az elkészült alkalmazás, megoldás bemutatása jelenti.

 

Értékelés módja, pontozás:

A versenyző csapatok a mérföldköveket teljesítve pontokat szerezhetnek. A végső eredményt a záróprezentációra és a működő demóra kapott pontok összege adja.

 

Mérföldkövek:

 

A mérföldköveket azért alakították ki a szervezők, hogy a csapatok munkája és fejlődése monitorozható legyen, és meg tudják határozni az alkalmazások fejlődési útját.

A mérföldköveket a megadott időpontig kell teljesíteni, illetve leadni a hozzájuk tartozó szükséges dokumentációkat. A leadott anyag, vázlat, grafika, alkalmazás, hardver a határidő után is szabadon módosítható.

A versenyzőknek lehetőségük nyílik folyamatosan konzultálni mentoraikkal konzultálni, hogy az esetlegesen felmerült problémákat illetve kérdéseket közös erővel tudják megoldani.

 

Felhívjuk a jelentkezők figyelmét, hogy minden anyagot angol nyelven várunk, illetve a mérföldköveket is angolul kell majd prezentálniuk. Ehhez a szükséges nyelvtanári mentori segítséget a versenyzők természetesen megkapják.

 

 

Mérföldkövek:

  • Projektnév meghatározása, logó megtervezése
  • Projekt specifikáció
-       Célok meghatározása

-       Specifikáció (pl.: mivel, milyen környezetben, milyen megoldásokat használva, milyen platformokon)

-       Problémák és megoldások behatárolása

-       Megjelölni, mi az, amit nem csinál az alkalmazás

  • Fejlesztői drótváz, folyamatábrák elkészítése (opcionális)
  • User Story-k vagy funkciók megjelölése, amelyek megoldják a fent felvázolt problémákat, feladatok felsorolása (használhatnak eszközöket pl.: Trello, Jira, Nostromo, offline Post-IT-ek)
  • Real time kommunikáció elindítása (Social Media)
  • Üzleti modell kialakítása
  • Validáció, tesztelés, QA
  • ONE PAGER és RÖVID PREZENTÁCIÓ
  • Marketing stratégia kialakítása
  • Alkalmazás dokumentáció - rövid leírás
  • Felhasználói dokumentáció - funkciók, használati utasítások
  • Reklámanyag elkészítése - kiajánlók
  • Fusson a kód, működjön az alkalmazás
  • Bemutató (a bemutatót előzze meg egy főpróba)

 

A verseny során a csapatok konzultálhatnak egymással, segíthetik egymás munkáját a megfelelő kérdésfelvetésekkel és tanácsokkal.

Bemutató - végső megmérettetés:

Prezentáció: minden csapatnak 5 perc áll a rendelkezésére, hogy bemutassa a kiindulási ötletet, illetve azt, hogy milyen alkalmazást és eszközt készítettek, milyen nehézségekbe ütköztek, ezeket hogyan oldották meg, melyek a további lehetőségek. A zsűri külön pontozással értékeli a prezentációt. Továbbá kérdéseket tehet fel mind az elhangzottakra, mind pedig a megismert alkalmazásokra vonatkozólag. A prezentációra a csapatok 8-10 oldalas anyagot készíthetnek.

 

Bemutató: Az ötlet bemutatható, működő, IoT alapú megoldása, amely mobilalkalmazással irányítható. A bemutató alkalmával minden csapatnak prezentálni kell az ötlet kézzel fogható megvalósításátt.

Pályaművek értékelése:

A zsűri az értékelés során figyelembe veszi, hogy az adott csapat a 3 nap alatt mit alkotott, az alkalmazás- és hardverfejlesztés során meddig jutott, illetve az alkalmazást mennyire sikerült megismertetniük a külvilággal (közösségi oldalak, online média).

A zsűri a leadott pályaműveket 1-től 5-ig terjedő skálán fogja pontozni. Tört pontok is adhatóak. A pontokat a következő szempontok alapján fogják kiosztani:

  • Külalak (modern mobilalkalmazások esetében elvárt trendek)
  • Használhatóság, -usability (menük elérése, oldalak száma, oldalak bonyolultsága, nyelvek)
  • Biztonság (hálózati forgalom, adatok tárolása, jelszókezelés)
  • Program belső működése (felhasznált elemek, alkalmazás mérete, különböző használt technikák, alkalmazás kidolgozottsága)
  • Üzlet (üzleti megvalósíthatóság, üzleti terv kidolgozottsága, alkalmazásban megjelenő elemek, reklám, fizetős modell)
  • Prezentáció (prezentáció kidolgozottsága, ötlet gyakorlatba történő átültetése, a kérdésekre adott válaszok, csapat egysége)
Az eredményhirdetést követően a hivatalos eredményekkel kapcsolatosan fellebbezésnek helye nincs.

 

Plusz pontok:

A fenti pontozásban plusz pontok adhatók, amennyiben valamelyik csapat az elvárható szinten felül teljesít: pl. más nyelveken, tabletre, illetve több platformra is elkészíti az alkalmazást.

Kizárásra kerül minden olyan pályamunka, 

  • amely nem felel meg a kiírás követelményeinek
  • rossz szándékú programkódot, vagy keresőrobotot tartalmaz
  • nagymértékben megegyezik egy másik munkával, vagy már létező alkalmazással.

A verseny díjazása:

Fődíj: a fődíjat (1.000.000 Ft értékű befektetés) az a csapat kapja, aki a legtöbb pontot szerzi a verseny során.

 

 

Jogi nyilatkozatok, kizárások:

Minden versenyző és ötletgazda csak abban az esetben vehet részt a versenyen, ha elfogadták a Mobil Weekend nyilatkozatát :

  • Vállalják, hogy a versenyen folyó munkáról a szervezők saját belátásuk szerint és saját csatornáikon bármilyen médiatartalmat (kép, videó, hang, logó stb.) közölhetnek (ennek oka, hogy felhasználhassuk a készülő applikációkat a kommunikációnkban).
 

 

Regisztrációs felület

  • a csapatok megadhatják preferenciáikat, hogy mely ötleteken dolgoznának (3) szívesen és kikkel
  • egyéb extra igények: szállás, közlekedés, ételallergia stb.
 

 

Név

Kor

Végzettség

Szakterület

Ötlet preferencia (3)

Csapattag preferencia

 

ezt múlt időbe teszem, mert mire felkerül a szöveg, már lezajlott

 

határidő nem lehet egy -tól -ig dátum, akkor adjuk meg csak a végét, azt látják úgyis, hogy elindult

 

ez szerintem kicsit bullshitszagú, legyen új előremutató stb, valami, aminek van tartalma

 

ne használjunk szenvedő szerketet, pls

 

milyen nyilatkozatot?