Lap tetejére
Hirek Tesztek RSS facebook
IT-Extreme hírportál
Szerver/Üzlet
Sulaki - 2017-06-24

Az új Vectron mozdonyok segítségével a Hupac-kal együttműködő közlekedési partnerek az új Gotthard Base alagúton keresztül összekapcsolhatják szolgáltatásaikkal az Alpok északi és déli részének európai gazdasági régióit

A Hupac svájci intermodális közlekedési vállalat nyolc Vectron
MS
többáramnemű mozdonyt rendelt a Siemenstől. A többáramnemű mozdonyokat a Rajna-Alpok folyosón (DACHINL) alkalmazzák. A szállítások 2018 nyár elején kezdődnek meg. A mozdonyok maximális teljesítménye 6.4 MW, végsebessége 160 km/h, és azok a nemzeti vonatbefolyásoló rendszer mellett az Egységes Európai Vonatbefolyásoló Rendszerrel (ETCS) is fel lesznek szerelve. A mozdonyokat Németországban, a Siemens München-Allach-i üzemében építik.

Az új mozdonyokkal a Hupac és partnerei a közép-európai központokból – így a rotterdami logisztikai központból – a Hollandiát, Németországot, Ausztriát és Svájcot összekötő vasúti folyosón keresztül a földközi-tengeri térségbe is kiterjesztik vasúti szolgáltatásaikat. Az új Vectron mozdonyok segítségével a Hupac-kal együttműködő közlekedési partnerek az új Gotthard Base alagúton keresztül összekapcsolhatják szolgáltatásaikkal az Alpok északi és déli részének európai gazdasági régióit.

"A Vectron mozdony beruházás révén hatékonyan tudjuk kiszolgálni integrált nemzetközi vontatási szolgáltatással a Rajna-Alpok folyosót – mondta Bernard Kunz, a Hupac AG. ügyvezető igazgatója.