Lap tetejére
Hirek Tesztek RSS facebook
IT-Extreme hírportál
Adatmentés világszínvonalon
Szerkesztőségünket a GDATA vírusirtó védelmezi
Informatikai partnerünk a HP
Multimédiás partnerünk a HTC
https://consumer.huawei.com/hu
www.benq.hu
www.cloudmanager.hu
Autó
sulaki - 2019-04-11

Ez az egyik legstílusosabb prémium crossover

Immár a hazai márkakereskedésekbe is megérkezett a merész formatervű vadonatúj Lexus UX crossover, amelyet a környezetbarát öntöltő hibrid elektromos modelljeiről ismert márka ’kreatív nagyvárosi felfedezőként’ aposztrofál. A sikervárományos UX érkezését a Lexus egy különleges együttműködéssel ünnepli: a legzöldebb prémium autógyártó ugyanis az esélyegyenlőségi aktivistaként is ismert népszerű modellt, Weisz Fannit kérte fel az autó márkanagykövetének.

 

Az egyik legnépszerűbb hazai fotómodellnek számító Weisz Fannit szépségkirálynőként, esélyegyenlőségi aktivistaként, jótékonysági nagykövetként, majd az Ég, föld, férfi, nő című, Magyarország csodálatos tájait, hagyományait bemutató különleges útifilm sorozat műsorvezetőjeként zárta szívébe egy egész ország. A bájos közvetlenségéről, természetességéről ismert modell akkor is bizonyította a társadalmi felelősségvállalás iránti elkötelezettségét, amikor jogosítványa megszerzését követően nem sokkal egy környezetbarát öntöltő hibrid elektromos autóra, a trendi Toyota C-HR-re esett a választása.

 

„Az, hogy ennyien kedvelnek és követnek, amellett, hogy nagyon jó érzés, egyben felelősség, és lehetőség is az általam fontosnak tartott értékek közvetítésére, legyen szó az esélyegyenlőségről, vagy épp a környezettudatosságról. Nem volt tehát kérdés, hogy környezetbarát autót szeretnék majd jogosítványom megszerzése után.” – árulja el az Instagramon 180 ezer, a Facebookon 88 ezer követővel rendelkező Fanni.

 

Éppen ezért Fanni személye tökéletesen összhangban van a zöld autózás szinonimájának tekintett, mára Magyarországon gyakorlatilag 100%-ban hibrid autókat értékesítő Lexus által képviselt értékekkel, amely új sikervárományos modellje, az UX számára keresett márkanagykövetet.

 

„A világ legzöldebb prémium autógyártójából az elmúlt években környezettudatos életmód márkává váló, és névjegyét a dizájn, a művészet, a kultúra, a gasztronómia és a divat területén egyaránt letevő Lexus szellemisége egybecseng a Fanni által képviselt értékekkel. A merész formatervet a környezetbarát hibrid elektromos hajtással, az ötletgazdag technológiákkal és a kézműves Takumi kidolgozással ötvöző UX pedig üde színfolt lesz a prémium crossoverek piacán, amely véleményünk szerint tökéletesen passzol majd Fanni természetes bájához, kifinomultságához és eleganciájához.” – véli Kárpáti László, a Lexus magyarországi márkaigazgatója.

 

A világ legfejlettebb, negyedik generációs hibrid elektromos hajtásának köszönhetően a városi forgalomban akár 50-70%-ban tisztán elektromos üzemű, károsanyagkibocsátás mentes közlekedést lehetővé tévő Lexus UX valóban igazi egyéniség, és az egyik legstílusosabb prémium crossover, amely már tanulmányautóként is hatalmas visszhangot keltett, nem véletlen hogy Fanni is nagyon örült a felkérésnek.

 

„Megtisztelő érzés, egyben nagyszerű visszaigazolás számomra, hogy a világ legkörnyezettudatosabb prémium autógyártójának rám esett a választása, én pedig a márkát jobban megismerve örömmel közvetítem az általa képviselt értékeket. A divat világában járatos modellként ugyanakkor nem tagadhatom, hogy a stílus is fontos számomra – éppen ezért amikor először megláttam a Lexus UX-et, tudtam, hogy ez szerelem lesz első látásra. Nagyon boldog vagyok, hogy ezentúl ez az autó lesz a társam a mindennapokban.” – fogalmaz Fanni láthatóan lelkesen.